Rogán Antal levédetné a sokaknak örömet okozó „jó híreket”
A Miniszterelnöki Kabinetiroda védjegybejelentési kérelmet adott be a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalához a „Jó hír” kifejezésre, illetve a hozzá kapcsolódó kormányplakátokról már unalomig ismert ábrára.

A Miniszterelnöki Kabinetiroda védjegybejelentési kérelmet adott be a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalához a „Jó hír” kifejezésre, illetve a hozzá kapcsolódó kormányplakátokról már unalomig ismert ábrára. Rogán Antal minisztériuma a hirdetések és reklámozási szolgáltatások esetében védetné a jó híreket, de ez nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy mások is használhassák a jövőben ezt a kifejezést.
A kormány januárban indította el új kommunikációs kampányát, amit olyan „jó hírekre” építenek fel, mint hogy kifizetik a kamatot az állampapírok után, ami különben evidencia volna, vagy hogy emelik az áfa alanyi mentességének határát. A kormányzati honlapon külön aloldala is van a „jó híreknek”, amelyen Orbán Viktor évértékelője óta leginkább az ott bejelentett intézkedések részleteit fejtik ki - írja a G7 portál.
Emellett az amerikai szankciós listán tanyázó Rogán Antal minisztériuma plakátkampányt is épített a tematikára: január óta elöntötték az utcát a „jó hír” feliratú, régóta ismert, kék hátterű plakátok. Ezt a kék hátterű ábrát védetné le a propagandatárca. A Miniszterelnöki Kabinetiroda évek óta a hirdetési piac egyik legnagyobb szereplője: 2024 őszéig nyolc év alatt 257 milliárd forint közpénzt sikerült elkölteniük a különböző kormányzati kampányokra.