Tegnap 15:17

Azért nem jár a vonat a Nyíregyháza-Miskolc vonal egy szakaszán, mert kigyulladt Mészáros Lőrinc cégének a gépe

Azért nem jár a vonat a Nyíregyháza-Miskolc vonal egy szakaszán, mert kigyulladt Mészáros Lőrinc cégének a gépe

A Mávinform arról tájékoztatta az utasokat: „Nyíregyházánál végzett műszaki mentés és a felsővezeték helyreállítása miatt – várhatóan vasárnap kora délutánig – nem lehetséges a vonatközlekedés a Nyíregyháza-Nyírtelek vonalszakaszon, ezért pótlóbuszos utazásra és hosszabb eljutási időre kell számítani az erre közlekedő vonatok esetében”. 

Mint írják, Nyíregyházánál egy – külső vállalkozó – munkagépe kigyulladt éjszakai vágányszabályozás során. Mintegy 600 méteren megsérült a felsővezeték, ezért a helyreállításáig az érintett szakaszon szünetel a vonatforgalom. A személyvonatok helyett Nyíregyháza és Nyírtelek, a Tokaj InterCityk helyett pedig Nyíregyháza és Görögszállás vasútállomások között szállítják pótlóbuszok az utasokat – közölte a MÁV.

A 444 több vasúti oldal alapján arról írt, hogy a szóban forgó külső vállalkozó munkagépe Mészáros Lőrinchez tartozó V-Híd vágányszabályzó géplánca, ez kapott lángra az éjszaka, és emiatt sérült meg a felsővezeték is. 


Szeptember közepén, hét hónappal azután, hogy a nógrádi települések közösen kérték a 75-ös vasútvonal felújítását, Magyarkútnál kisiklott egy vonat, majd a mentesítő daru is. 

Augusztus közepén Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója diadaljelentést tett közzé Facebook-oldalán. Posztjában arról számolt be, hogy a júliusi menetrendszerűségi mutató 80,43 százalékra javult, vagyis még a tavalyi szintet is meghaladta. A bejegyzést látványos grafikonok és színes ábrák kísérték – arról azonban nem esett szó, hogy épp azelőtt összeomlott az online jegyvásárlás, és rövidesen sorozatos zavarok bénították meg a vasúti közlekedést. 

 

Csatlakozzon hozzánk közösségi oldalainkon is!
Ne maradjon le semmiről...
Iratkozzon fel hírlevelünkre